wtorek, 12 marca 2013

Początki z maszyną do szycia

Witam wszystkich :)

Niedawno postanowiłam założyć  bloga na którym chciałabym wam pokazać co udało mi się do tej pory uszyć. Przygodę z szyciem zaczęłam dopiero dwa miesiące temu więc cały czas się uczę. Do szycia zainspirowały mnie inne blogi. Pomyślałam sobie czemu nie spróbować własnych sił tym bardziej że maszyna do szycia w domu stoi już od wielu lat. W większości rzeczy które tutaj pokażę będą uszyte z materiałów zdobytych w second handach. Mam nadzieję że chociaż trochę uda mi się  was zachęcić do szycia i tworzenia czegoś oryginalnego :)

Już niebawem pokaże wam pierwsze dwie torby uszyte przeze mnie ;)

                                                        
                                                                          ...

2 komentarze:

  1. Witaj :)
    Ja też przymierzam się do rozpoczęcia przygody z maszyną do szycia więc z zaciekawieniem i zainteresowaniem spędzę czas czytając Twojego bloga

    Pozdrawiam
    Dorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również z zaciekawieniem chętnie będę zaglądać na Twojego bloga :) Maszyna to wspaniała rzecz, bo możesz stworzyć dzięki niej to czego nigdy nie znajdziesz w sklepie ^^

      Usuń