wtorek, 9 kwietnia 2013

Bluzka z baskinką

Już dawno chciałam uszyć sobie bluzkę z baskinką ale nie miałam na nią odpowiedniego materiału. W poniedziałek przyszła paczka z tkaniną, którą kilka dni temu zamówiłam w sklepie internetowym i od razu zabrałam się za szycie. Bluzkę uszyłam na podstawie wykroju który można znaleźć tutaj :)
Wykrój trochę zmodyfikowałam a mianowicie zszyłam rozcięcie  z przodu a dół bluzki czyli baskinkę uszyłam z dwóch  klinów, skrojonych  z podwójnie złożonego materiału.










13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie ci wyszła. Chyba mam ten sam materiał co ty :)Kupiłam go na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki śliczne ;) A materiał akurat kupiłam na etasiemka.net :)

      Usuń
  2. elegancko ;) ale te groszki... :D co kto lubi :)
    pozdrawiamy:)

    http://polshymaxstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna :) a grochy jak najbardziej na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie dobrałaś do siebie cały strój, ślicznie wygląda na Tobie, bluzeczka piękna też myślę żeby sobie uszyć podobną wiec fajnie ze dałaś namiary na formę:)a groszki mi się właśnie bardzo podobają choć jeszcze się nie dowarzyłam na taką tkaninę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to jak uszyjesz to wstaw zdjęcia;) Jestem ciekawa jak Tobie wyjdzie :) W ogóle papavero.pl jest bardzo fajną stronką. Znaleźć tam można nie tylko darmowe wykroje ale także wiele porad na temat szycia :)

      Usuń
  5. Te baskinki ostatnio mnie prześladują, chyba pora stworzyć coś dla siebie :) Twoja wyszła prześwietnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki śliczne! :) Jak uszyjesz to pochwal się nam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten kropeczkowy materiał dodała dużo uroku i ten kolor super całość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna bluzka z bardzo ładnego materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka :) Uwielbiam groszki i uwielbiam baskinki, więc jak dla mnie jest idealna :D Pozdrawiam :) http://vaylebyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no no Monisiu piękna robota!! już widzę przyszłą krawcową :P

    OdpowiedzUsuń