wtorek, 2 kwietnia 2013

Torba w marynarskim stylu :)

Hej :) Korzystając z tego, że miałam trochę wolnego od uczelni  zaczęłam szycie nowej torby jednak ze względu na święta, musiałam szycie na chwilę odstawić. Dzisiaj po świątecznej przerwie przysiadłam do maszyny i  ukończyłam  moją torebkę :) Miałam przy niej troszkę więcej pracy niż przy poprzednich z tego względu ze do podszewki  przyszyłam zamek. Do uszycia torby wykorzystałam dwie męskie koszule, fizelinę, ocieplinę odzieżową, sztywnik krawiecki oraz zamek błyskawiczny. Zapraszam do oglądania zdjęć ;)





  












6 komentarzy:

  1. pomysłowa torba i dobrze zapowiadający się blog ;) może same kiedyś zaczniemy je tworzyć.
    Póki co zapraszamy do nas http://polshymaxstyle.blogspot.com/
    :) dopiero co zaczynamy i przydałaby nam się Twoja opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nice! Would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszła i te paseczkowy materiał ! :) ja też uszyłam torbę ale na zakupy,tylko muszę wstawić posta ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! Great blog, so I'm a New follower on GFC=)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, chciałem tylko, aby również za Tobą, ale nie znaleźć w moim GFC liście?

    OdpowiedzUsuń