środa, 17 września 2014

Bluzka z serii basic :)

 
Myślę, że warto w szafie mieć kilka rzeczy, które będą nam pasowały praktycznie do wszystkiego. Jedną z nich jest biała bluzka z długim rękawem. Z taką bluzką możemy stworzyć wiele kombinacji zarówno w stylu sportowym jak i klasycznym.
Będąc w sklepie z tkaninami napotkałam na cienkie dzianiny w przeróżnych kolorach, jednak postanowiłam zakupić biała tkaninę, aby móc ją z łatwością dobierać do różnych stylizacji.
Drugim powodem, dla którego chciałam uszyć taką bluzkę był jej prosty fason a z racji ze jestem początkująca w szyciu ubrań, wolałam zacząć od prostszych rzeczy.



Wykrój znalazłam w czasopiśmie Anna Moda Na Szycie, dokładnie jest to model  61 z numeru 3/2014. Niestety wykrój bluzki był na mnie nieco za duży, dlatego musiałam go trochę zmniejszyć. Sposób na pomniejszanie wykroju znalazłam objaśniony bardzo szczegółowo tutaj.
Szyjąc dzianinę wykorzystałam prosty ścieg elastyczny do łączenia elementów bluzki natomiast rękawy, dekolt i dół bluzki obszyłam ściegiem ozdobnym.




















1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na idealne wykończenie delikatnego materiału :)

    OdpowiedzUsuń