wtorek, 16 września 2014

Powrót po długiej przerwie :)

Na wstępie chciałam poinformować, że zdecydowałam się na zmianę nazwy bloga aby była łatwiejsza do zapamiętania. Nowy adres mojego bloga to: www.handmadem.blogspot.com

Witam was po bardzo długiej przerwie. Nie było mnie tutaj prawie rok ale teraz postaram się częściej dodawać posty. Przez ten rok trochę się pozmieniało i w końcu zakupiłam swoją pierwszą  maszynę jaką jest Singer Heavy Duty 4423 :)

Miałam okazję uszyć na niej kilka rzeczy i jak dotąd nie sprawiła mi ona żadnych problemów przy szyciu. Jestem z niej bardzo zadowolona i mam nadzieję, że zdania swego nie zmienię. Już niedługo na blogu pojawi się nowy post ze zdjęciami bluzki, którą uszyłam korzystając z wykroju który znalazłam w czasopiśmie Anna moda na szycie:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz